طراحي سايت با اهداف مورد نظر ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

تصوير برند

طراحان همواره مشتاقند تا از روند هاي جديد و ايده هاي متفاوت براي طراحي سايت اطلاع پيدا کنند.

افزودن زرق و برق به طراحي سايت ها براي برخي وب سايت ها به خوبي عمل مي‌کند، اما اين جمله به آن معنا نيست که مي‌توان آن را در تمامي صفحات به کار گرفت.

پروژه هاي طراحي سايت شما نيازمند تصوير مناسب است: اما اطمينان حاصل کنيد که تصوير استفاده شده، برند را به خوبي نمايش مي دهد.

اهداف طراحي

تا به اين جاي کار قدم هاي خود را به درستي برداشته ايد و اهداف قابل دسترسي را براي خود تعريف کرده ايد، مخاطبان خود را ايجاد کرده ايد و ديدي کلي از تصوير برند خود داريد. هم اکنون زمان هماهنگ سازي استراتژي طراحي سايت با تصميمات مربوط به آن رسيده است.

از کجا شروع کنم؟ تمرکز بر هدف اصلي ايجاد يا باز سازي طراحي سايت است. اين مثال از اين سه مرحله اوليه است که از افزايش ارقام ثبت نام در سايت به عنوان هدف استفاده مي کند.

  • نوشته "About us" قرار گرفته بر روي هوم پيج در طراحي سايت بايد واضح، دقيق و بدون هيچ گونه علائم تجاري باشد. عملکرد طراحي سايت را توضيح دهيد تا براي مخاطبان خود سردرگمي به وجود نياوريد.
  • شما قصد داريد تا چشم کاربران طراحي سايت خود را به دکمه ثبت نام يا لينک ثبت نام جلب کنيد. با استفاده از نام تجاري، رنگ مناسب و کنتراست مي توانيد اين کار را به خوبي انجام دهيد. بازديدکنندگان طراحي سايت ها به احتمال زياد به دنبال وب سايتي براي ثبت نام نيستند، اما با استفاده از مهارت طراحي سايت خود، مي توانيد توجه اين افراد را به قسمت ثبت نام وب سايت خود جلب کنيد.
  • فرايند ثبت نام بايد درست مانند فرم اطلاعات تماس در طراحي سايت باشد. آن را با پرسش نامه، بررسي و فرم نيازمندي اقتصادي اشتباه نگيريد. آن را خلاصه و کوتاه نگه داريد و سعي کنيد سادگي آن را تا حد ممکن در طراحي سايت حفظ کنيد ،زيرا افراد ممکن است از ثبت نام در وب سايت هايي که از فرم هاي طولاني در طراحي سايت استفاده مي کنند پشيمان شوند. اين اطلاعات مي توانند تا حد نياز خلاصه شده باشند، در عين حال تمامي اطلاعات مهم را در آن گنجانده باشيد.

اين مراحل، طراحي سايت شما را در جهت افزايش ميزان ثبت‌نام هدايت مي‌کند. اين استراتژي که پايه آن تمرکز بر روي شاخص هاي طراحي سايت در جهت رسيدن به اهداف است، بدون استفاده از جلب توجه کاربران و معرفي مناسب برند ميسر نمي شود. اگر برند شما از نوع سرگرمي است، بنابراين بر روي ايجاد تجربه اي احساسي با استفاده از اشکال، تصاوير و صوت تمرکز کنيد. اگر طراحي سايت شما به اين جهت طراحي شده است که اطلاعات مربوط به زمينه هاي مختلف را براي کاربران مهيا کند، اطمينان حاصل کنيد که استفاده از آن آسان است و خوانايي قابل توجهي دارد. هدف شما ايجاد ظاهر و رابط کاربري است که توجه کاربران را از روي محتواي ايجاد شده منحرف نمي کند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/126/





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: